Veelgestelde vragen

Een aantal vragen worden vaak aan onze medewerkers gesteld. Op deze pagina hebben we deze vragen en antwoorden verzameld. Staat uw vraag hier niet bij of heeft u toch nog graag een telefonische toelichting? Neem dan contact met ons op via het telefoonnummer 030-6341410.

  

Vragen en Antwoorden

  1. Waarom zou ik de schade laten repareren?

    Of u de schade laat repareren, is natuurlijk geheel uw eigen keus. Soms wordt als reden dat deze schade een doorn in het oog is. In andere gevallen is er sprake van 'nu ingrijpen = grotere schade voorkomen'.  Zo kan verwaarlozing onder andere lekkage, houtrot, uitscheuren of drastisch vergroten. 
    We raden dan ook aan in elk geval contact met ons op te nemen om te ontdekken wat uw mogelijkheden zijn.

  2. Blijft de schade na reparatie zichtbaar?

    Bij het gros van de reparaties gaat de schade volledig op in het geheel. U zult in sommige gevallen nog iets kunnen terugvinden. Wanneer onze experts niet in staat zijn om de schade volledig te doen verdwijnen, dan zullen zij u hier van te voren van op de hoogte stellen, zodat u alsnog een weloverwogen beslissing kunt nemen.

  3. Wat als de reparatie niet lukt?

    Heeft de expert van te voren niet aangegeven dat de schade zichtbaar blijft, of blijkt dat de schade tijdens de reparatie niet is te maken, dan geldt bij Multischadeplan de 'No Cure No Pay'  regel.

  4. Hoelang blijft de reparatie zitten / goed?

    De reparaties van Multischadeplan zijn duurzaam. Dit betekent dat er materiaal wordt gebruikt welk lange tijd meegaat en dezelfde kwaliteit als de rest van het meubel draagt. 

  5. Heb ik garantie?

    Ja. Wij geven per reparatie een garantie van drie jaar bij normaal gebruik af. Onze experts staan hiermee garant voor het hebben afgeleverd van een duurzame reparatie. Mocht  er in de tussentijd toch iets met de reparatie blijken te zijn, dan komen onze experts vrijblijvend bij u langs om dit te herstellen.

    Let op: de reparatie is even gevoelig als andere onderdelen op het desbetreffende meubel. Gebruik van o.a. bijtende stoffen of het laten vallen van zware voorwerpen hebben dus hetzelfde resultaat. De garantie is bij dit soort oorzaken niet meer van toepassing.

  6. Ik woon in de grensstreek / Belgie / Luxemburg: repareert Multischadeplan hier ook?

    Ja, de experts van Multischadeplan rijden door heel de Benelux. 

  7. Wordt de schade vergoed door mijn verzekering?

    In veel gevallen wordt de schade vergoed wanneer je beschikt over een inboedel of opstal verzekering. De inboedelverzekering vergoedt alles wat los in uw huis staat, waarvan de schade wordt veroorzaakt door brand, storm, diefstal, water en schade die u zelf en of anderen in uw woning veroorzaken.
    De opstalverzekering vergoed alles wat er aan het huis vast zit. Denk hierbij aan vloeren, tegels, baden, keukens en meer.

    Multischadeplan is een door verzekeringen erkend schade herstel bedrijf. Of de schade door uw verzekering is gedekt, is afhankelijk van uw polis. 

  8. Ik wil alleen weten hoeveel het kost zodat ik dit kan vergelijken met een volledige vervanging. Kan dat?

    Ja dat kan. Wanneer u het aanmeldformulier invult, ontvangt u van een van onze schade experts een vrijblijvend reparatierapport.

Contact

info@multischadeplan.nl
030 634 14 10